Problem przy rejestrowaniu gry na The Sims™ 3 Store

Venstey
Posty: 39
Rejestracja: 29 gru 2013, 12:15

Problem przy rejestrowaniu gry na The Sims™ 3 Store

Postautor: Venstey » 31 gru 2013, 14:46

Mam problem przy rejestrowaniu gry, ponieważ gdy instalowałem grę i wpisywałem kod seryjny to kod mi wszedł i wszystko ok,ale gdy próbuje zarejestrować grę w Store wyskakuje mi ,że nieprawidłowy kod. O co tu chodzi ? Wszystko sprawdzałem 10 razy i nic. Pomocy! Z góry dzięki ! ^^

Przeniesione do odpowiedniego działu. /Rai
proszę wstawić mniejszą sygnaturę/ Indra

Rai
Renciści
Renciści
Posty: 734
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:25

Re: Problem przy rejestrowaniu gry na The Sims™ 3 Store

Postautor: Rai » 04 sty 2014, 2:12

Niestety, ale to częsty błąd. :(
Odczekaj dzień-dwa, jeśli gra nie pojawi się na Twoim MyPage, napisz do Pomocy EA, podając im numer seryjny swojej gry. Osoby tam pracujące są naprawdę w porządku i dodadzą Ci tą grę do konta. ^^

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 958
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Re: Problem przy rejestrowaniu gry na The Sims™ 3 Store

Postautor: Stara-Raszpla » 04 sty 2014, 17:37

albo napisz od razu. ja tak zrobilam jak nie mialam posagu maximusa. po prostu zapomnialam go kiedys aktywowac. rach ciach i mi dali nowy kod na ten obiekt :)
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com

Venstey
Posty: 39
Rejestracja: 29 gru 2013, 12:15

Re: Problem przy rejestrowaniu gry na The Sims™ 3 Store

Postautor: Venstey » 04 sty 2014, 21:23

Ok problem rozwiązany :D

Super. :) Przenoszę do rozwiązanych. /Rai
proszę wstawić mniejszą sygnaturę/ Indra


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości