Szkoła to nie tylko nauka.
Odłóż książki i przygotuj się do studenckiej imprezy!
Studia otwierają nowe możliwości! Poczynając od kontaktów towarzyskich, do rozwoju kariery. Simowie znajdą nowe sposoby uczenia się: zajęcia w pracowniach czy też korzystanie z obiektów związanych z kierunkiem studiów! A studia to nie tylko zakuwanie z książek. Dołącz do protestu, flirtuj przy ognisku – jest cała masa rzeczy, które można robić w Klubie Studenckim. Dzięki nowym miejscom, takim jak tor kręglarski i SimBurger oraz nowym aktywnościom, jak sok-pong i malowanie sprejem pięknych murali, dla Simów to z pewnością będzie najlepszy czas w życiu!
Najważniejsze opcje:
- Osiągnij akademicką doskonałość. Nauka jeszcze nigdy nie była ciekawsza dzięki nowym obiektom powiązanym z kierunkami studiów. Możesz nadawać audycje z własnego radia jako student komunikacji albo złożyć swój szkielet jako student biologii. Twoi Simowie mogą także uczyć się poza pracownią na ćwiczeniach, wykładach w Klubie Studenckim oraz dołączając do zajęć grupowych.
- Przygotuj się na imprezę! Podręczniki i grupy wspólnej nauki są ważną częścią studiowania, ale czasami Simowie muszą po prostu poimprezować! Od urządzania ognisk nad jeziorem, po stand-upy na beczce po soku podczas imprezy w akademiku – na studiach jest mnóstwo sposobów, by świetnie spędzić czas.
- Twórz powiązania i sieci. Na kampusie są trzy grupy społeczne – kujony, buntownicy oraz ważniaki. Kontaktowanie się z członkami każdej z tych grup zapewnia specyficzne korzyści, od odblokowania wymarzonej pracy, po zdobycie dodatkowej cechy.
- Rozbudź w sobie przekorną naturę! Simowie mogą wyrażać siebie, organizując się lub biorąc udział w protestach, tworzyć murale i graffiti, a nawet ściągać na egzaminach.
- Liczą się działania. Podobnie jak w prawdziwym życiu, decyzje, jakie Twoi Simowie będą podejmowali w czasie studiów, nawiązane kontakty oraz grupy społeczne wpływają na siebie nawzajem w złożony sposób.
- Czerp korzyści także po studiach! Możesz łatwiej dotrzeć na szczyt swojej kariery, dzięki szybszym awansom i wyższej pozycji początkowej. Zapewnią to dobre oceny na uniwersytecie. Jeśli Twój Sim stanie się legendą w swojej grupie społecznej, może nawet zdobyć wymarzoną pracę jako rzeczoznawca sztuki, agent sportowy lub projektant gier wideo!
- Zwiedzaj kampus i miasto. Od gry na torze do kręgli, przez flirtowanie z baristą w kawiarni „Prażone Ziarna”, po przeglądanie komiksów w „Komiksach Krzyśka” – na zwiedzenie czeka całe miasto i kampus pełne nowych miejsc.
- Awangarda
- Nieodparty
- Niezręczny towarzysko
- Artysta-blogger
- Doskonały student
- Mistrz absolwentów
- Osiągnąć maksymalne wpływy we wszystkich grupach społecznych
- Poważanie na ulicy
- Specjalista naukowy
- Nauka
- Sieci społeczne
- Sztuka uliczna
- Agent sportowy (wymagane maksymalnych wpływy u Ważniaków)
- Projektant gier komputerowych (wymagane maksymalnych wpływy u Kujonów)
- Rzeczoznawca sztuki (wymagane maksymalnych wpływy u Buntowników)
- Śmierć od nagłego uderzenia (przez spadający automat)
- Śmierć od zrzędzenia (na śmierć przez megafon)
System operacyjny: XP SP2 / Vista SP1 / Windows 7
Procesor: dla XP - 2 GHz P4 lub jego odpowiednik; dla Windows Vista i Windows 7 - 2,4 GHz P4 lub jego odpowiednik
Pamięć RAM: dla XP - 1 GB RAM; dla Windows Vista i Windows 7 - 1,5 GB RAM
Karta graficzna: 128 MB pamięci i z obsługą funkcji Pixel Shader 2.0