Pochwalę się wreszcie swoim ekhem...powiedzmy że dziełem, z którym męczę się ponad 2 lata. Nawet nie pamiętam dokładnie, kiedy zacząłem, ale coś mi mówi, że był to grudzień roku 2017, może nawet wcześniej. Ciekawe jest to, że nadal nie wymyśliłem dokładnie jaka katastrofa spotkała to miasto. Ogólnie rzecz biorąc jej efektem było znaczne podniesienie poziomu morza oraz doszczętne sfajczenie wszystkiego, w rezultacie czego niewiele budynków się ostało. Efekt nie jest tylko kosmetyczny, ponieważ próbuję (pomimo braku wiedzy o tworzeniu modów ze skryptem) sprytnie zmienić również rozgrywkę, co oznacza znaczne jej utrudnienie poprzez dodanie elementów surwiwalowych. W skrócie: nie łatwo będzie zdobyć coś, co simowie mają za oczywiste w normalnych warunkach np. pożywienie, meble czy prąd i wodę.
Filmik (taki, który pojawia się przy utworzeniu nowego zapisu w nowym miasteczku) przedstawiający miasto:
https://www.bitchute.com/video/U2xGqIJqDEfp/
Lista zmian (będą dodawane nowe lub edytowane obecne zmiany)
Tzw. królicze nory np. ratusz czy szkoła są zamknięte i niedostępne. Oznacza to brak interakcji tj. rozpoczęcie pracy, nauka umiejętności czy zakupy.
Podniosłem poziom morza, czego rezultatem jest całkowite zatopienie najniżej położonych bagien, częściowe zalanie domów w dzielnicy artystycznej oraz molo przed parkiem. Do nowoczesnego domy, który jest zdatny do zamieszkania, można się dostać jedynie drogą wodną.
Większość domów jest zrujnowana do tego stopnia, że nie nadają się do zamieszkania (nie mają ikony w widoku mapy), ale można do nich wejść i coś wydobyć z gruzów.
W centralnej części miasta muzeum, plaża i salon piękności stały się parcelami mieszkalnymi. Remiza strażacka stała się motelem.
W dzielnicy bogaczy 3 posiadłości są parcelami mieszkalnymi, a 4 zostały przerobione na hotele. Dzielnica ta jest otoczona murem. Wnętrza w tej dzielnicy ostały się w prawie nienaruszonym stanie.
By rozpalić ogień w kominku lub palenisku, potrzebna jest sterta drewna. Możesz je znaleźć w świecie lub ściąć drzewo.
Wzięcie prysznicu, napełnienie wanny czy umycie rąk wymaga wiader z wodą, które można znaleźć w świecie lub samemu wydobyć wodę ze zbiornika na deszczówkę.
Zwiększona jest szansa na pojawienie się meteorytu. Domy i hotele wyposażone są w syreny alarmowe ostrzegające przed nadlatującymi meteorytami.
Syreny alarmowe również wyją, gdy zbliża się pełnia. Zombi są bardziej niebezpieczne, ale można wyposażyć się w system ochronny.
W CAS dostępne są tylko poszarpane ubrania lub takie z dziurami. Pozostałe są dostępne tylko po odwiedzeniu stylisty w jednym z hoteli. Nie można zmienić ubrania za pomocą komody lub szafy oraz wyglądu w lustrze. Odwiedź stylistę.
Niedostępne są posiłki dla grup. Wszystkie dania przyrządzane są na jedną porcję. Do każdego potrzeba są 3 składniki, zamiast jednego. Posiłek nie zaspokaja całego pasku głody, jedynie jego połowę (tj. w TS1 i TS2).
Nie da się oglądać telewizji, nawet jeśli w domu jest generator prądu. Można słuchać jednej stacji radiowej, lecz radio nie jest dostępne w katalogu kupowania. Trzeba się o nie postarać.
Mebli nie da się sprzedać w trybie kupowania czy budowania. Odwiedź hotel lub motel, w którym jest stoisko z używanymi gratami.
Niedostępne są meble w katalogu w trybie kupowania. Musisz je kupić gdzie indziej lub wytworzyć samemu.
Światła nie są tak intensywne jak w normalnym świecie. Niektóre lampy np. uliczne są na stałe wyłączone. Najpopularniejszym źródłem światła są świece i lampiony, nawet w domach czy hotelach, w których jest prąd.
Nie da się podróżować samochodem oraz wszelkimi pojazdami wykorzystującymi paliwo. Rowerem można jeździć, jednak nie jest on tak łatwo dostępny.
Wyłączone są wszystkie telefony, wliczając komórkowe. Jeśli chcesz pizzę, musisz pogrzebać w ruinach jednego z domów. Może znajdziesz xD.
Simowie chodzą w brudnych ciuchach, nawet tych od stylisty.
Simowie nie zaproszą nowo poznanej osoby do swojego domu, dopóki nie upewnią się, że można jej zaufać.
Przekąski nie są dostępne w lodówce. Musisz je kupić albo znaleźć.
Nie ma rachunków, szkoły, godziny policyjnej dla dzieci i nastolatków, opieki społecznej, ale także policji, straży pożarnej czy pokojówki.
Faceci mogą sikać gdzie popadnie. Huraaa!
Komputery i laptopy nie działają.
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
Jako wielka fanka wszelkiego postapo stwierdzam że to wygląda absolutnie M E G A, jestem zachwycona!!!! Cudo Twinbrook było idealnym materiałem, aby zrobić z niego postapokaliptyczne miasteczko. I te wszystkie modyfikacje, wow. Jestem pod wrażeniem. Czy będzie dostępne do pobrania? Błagam powiedz że tak xD
- Kapitan Indra
- Główni Administratorzy
- Scenarzysta
- Konserwator
- Posty: 3285
- Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
No, świetnie Ci to wyszło, mnóstwo pracy w to włożyłeś... miasto wygląda przerażająco
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
@Lenna, dzięki za piękne słowa. Jeszcze sporo przede mną, bo wiele rzeczy, które opisałem jeszcze nie zostało zrealizowanych. Nie wiem kiedy to ukończę, tym bardziej, że na razie mam niewiele weny. Zastanawiałem się nad wersją light, czyli bez zmian w rozgrywce np. do pisania opowieści czy zdjęć. Kilka lat temu stworzyłem na CreateLifeinSims taką opowiastkę postapo. W założeniu miał być horror czy thriller, a wyszła komedia
@Kapitan Indra, dzięki. W miasteczku mieszkać będą awatary z CreateLifeinSims (w tym ja) i hajtnąłem ich z miejscowymi. Może Indrusię dodam
@Kapitan Indra, dzięki. W miasteczku mieszkać będą awatary z CreateLifeinSims (w tym ja) i hajtnąłem ich z miejscowymi. Może Indrusię dodam
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
Wspaniałe! Doceniam ogrom pracy, który musiałeś włożyć w przebudowę całego świata. Na pewno pobiorę w przyszłości, zwłaszcza, że Twinbrook to moja ulubiona okolica z „trójki”. Czy uszkodzony jacht na trzecim zdjęciu jest funkcjonalny czy to tylko ozdoba?
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
Dzięki. Rzeczywiście pełno roboty z tym jest. A to nie jest jacht, tylko dom, który stoi niedaleko od amfiteatru. Jest w pełni wyposażony, jeśli prowizoryczne meble z drewna i blachy można nazwać wyposażeniem.
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
Wowow, no nie powiem, jest to bardzo interesujące. Nie grywam zbytnio w trójkę, bo lagoza okropna, nie umiem się przyzwyczaić do meniu, animacje i wygląd simów jest według mnie fujfuj, ale ogrom możliwości w tworzeniu światów to coś co mnie zawsze urzeka w tej części.
Twinbroke (postapokaliptyczne Twinbrook)
No dzięki. Ja tam wygląd simów w trójce uwielbiam (oczywiście z moim skinem i modem HQ). Lagi są męczące, ale do opanowania. Wstawiam kilka nowych zdjęć. Nie są jakieś nie wiadomo jak nowe, bo parcele mam zbudowane już od dawna. Tutaj przerobiłem muzeum na parcelę mieszkalną. Na ostatnim zdjęciu zbiornik wody, z którego możesz wydobywać wodę, jeśli masz w wyposażeniu puste wiadra. W postapokaliptycznym świecie nie ma bieżącej wody ani kanalizacji, ponieważ nawet jeśli sieć nie została naruszona, to nie ma komu konserwować wodociągów. Wiadra można znaleźć w świecie lub kupić w hotelu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość