Przetłumaczyłem najważniejsze wg mnie zmiany, które wnosi nowa aktualizacja. Mniej istotne zmiany pominąłem, ogólnie skrótem pisałem bo też nie wszystkie zwroty po angielsku są mi zrozumiałe, ale raczej nie pomieszałem niczego. Jak ktoś chce to pełna lista zmian po angielsku w tym linku:
http://forums.thesims.com/en_US/discuss ... atch-notes
A tu mój skrót:
- dodano nowe kariery: biznes i sport wraz z unikalnymi obiektami do odblokowania
- dodano do pobrania darmowy pakiet świąteczny z nowymi ciuchami i obiektami
- simowie mogą wziąć płatne dni wolne w pracy
- simki w ciąży mogą również brać wolne na czas ciąży (ale nie muszą)
- usunięto cele kariery i aspiracji które były zbyt powtarzalne i dosłowne (np. wcześniej wspominane zmywanie naczyń)
- zmodyfikowano zbyt trudne cele np. teraz wymagania dotyczące przyjaciół będą się wahać od 2 do 6, a nie np. 11. (To akurat w sumie ok bo chyba nikomu się nie chciałoby zdobywać tylu znajomych, ale cele dotyczące umiejętności mogli zostawić w spokoju)
- kiedy simowie mają niski poziom higieny, to oprócz smrodku pojawia się na ich ciele i ubiorze bród (screen zademonstrowałem na poprzedniej stronie)
- teraz simowie mogą zjadać na surowo wyhodowane przez siebie zbiory z ogródka
- simowie mogą teraz umrzeć w miejscu publicznym (widocznie wcześniej mogli umierać tylko w domu)
- dodano nowe kolory dla niektórych drzwi, okien i wykończeń dachu
- można teraz widzieć potrzeby sima i inne statystyki kiedy jest w pracy lub szkole
- zmieniono trochę wygląd panelu kariery
- po najechaniu na jakiegoś sima, oprócz imienia wyświetla się teraz także jego wiek
- menu telefonu zostało zmienione i uporządkowane w kategorie
- użycie przycisku "C" w trybie tworzenia sima robi teraz zdjęcie
Dodano też kilka zmian związanych z galerią, nie będę wymieniał wszystkiego, ale takie najbardziej znaczące zmiany:
- można wylosować z Galerii sima w CAS
- klikając na pusty dom w sąsiedztwie, możemy od razu wybrać z galerii rodzinę do wprowadzenia się
Dodano 3 nowe kody
- moveobjects on
- kod na odblokowanie wszystkich nagród kariery
- po wpisaniu testingcheats on i kliknięciu na obiekt, możemy ten obiekt ustawić jako... głowę sima xd
Naprawiono też parę błędów, nie będę się też rozpisywał, ale takie najważniejsze to:
- naprawiono poprawne ładowanie parceli, na której przebywa sim którego wybraliśmy (wcześniej często jak wybieraliśmy rodzinę i wybieraliśmy sima, to przenosiło nas do domu, w którym nawet tego sima nie było)
- naprawiono błąd, który powodował, że simowie chodzili po mieście ubrani tak, jak ostatnio byli widziani przez grac za. Np. jeśli przyszedł do nas sąsiad i kąpał się w basenie, to potem cały czas chodził po mieście w stroju kąpielowym. Albo jak był z nami w klubie w stroju imprezowym, to potem również wciąż w nim się pokazywał. Teraz simowe będą wracać do normalnych strojów. (mnie osobiście ten błąd strasznie wkurzał)
- jeśli przełączymy się pomiędzy simami na różnych parcelach, to będą oni w miejscu gdzie byli ostatnio, zamiast stać głupio na chodniku
- żeby łowić ryby nie trzeba teraz koniecznie klikać na znak, wystarczy kliknąć w pobliżu znaku żeby zacząć łowić
- teraz obiekty postawione blisko kominka mogą się zapalić (dla mnie bomba, odkąd gram w czwórkę chyba ani razu się nie zapaliło u mnie nic, ani od kominka ani od kuchenki)
- można grać w szachy bez konieczności stawiania krzesła przy stoliku
- dzieci z cechą szalony mogą teraz gadać do siebie
- dzieci mogą teraz zdobywać umiejętności umysłowe grając przy stoliku do kart
- dzieci mogą teraz podróżować do zapomnianej groty
- simowie teraz wolniej tyją, chyba że każemy im jeść jak są najedzenie - wtedy tyją szybciej
- emeryci nie będą już dominującą grupą w tym eleganckim klubie w Oasis Springs
- poziom umiejętności sportowych sima może teraz zadecydować o wyniku bijatyki z innym simem
- dodano banana do kolekcji (a nie było go w oknie kolekcji?)
- simowie na emeryturze nie będą otrzymywać teraz dwóch wypłat dziennie
- kilka umiejętności ogrodniczych odblokowuje się teraz na niższych poziomach umiejętności ogrodnictwo
- na pierwszym poziomie umiejętności miksologii jest więcej drinków do przygotowania
- zwiększono szansę znalezienia nasiona krowokwiatu podczas połowów (nie wiem po co, wyhodowanie własnego krowokwiatu było dość proste).
- simowie mogą teraz korzystać z basenów na parcelach publicznych
- potrzeba pęcherzu będzie teraz spadać wolniej podczas snu simów
To nie są wszystkie zmiany, wypisałem tylko takie najistotniejsze moim zdaniem
![:P :P](./images/smilies/6.gif)