Guuki pisze: ↑10 cze 2021, 20:49
Brakuje mi też świń.
Kurde, w sumie trudno byłoby wprowadzić świnie, bo tak naprawdę hoduje się je tylko dla mięsa. A w Simsach nigdy nie było i pewnie nie będzie świadomego zabijania zwierząt poprzez ich zażynanie
Ale owieczki mogli dać, dodatkowo, bo lamy są przeurocze i nie chciałbym wybierać owca vs lamy
Shattered pisze: ↑10 cze 2021, 21:36
Sklepy spożywcze? A nie będą to po prostu stragany gdzie będzie można kupić produkty potrzebne do gotowania nowych potraw?
Na blogu napisali "local grocery shop" czyli na 100% sklep. Ale jestem prawie pewien, że to raczej jakaś królicza nora, albo coś... Nie chce mi się wierzyć, że aż tyle by chcieli dodać. Ale jeśli królicza nora to szkoda, bo wiedzą, że fani nie lubili tego w TS3.
Shattered pisze: ↑10 cze 2021, 21:36
Swoją drogą to ciekawe jak będą te konkursy wyglądać. Pojedziesz sobie kiedy będziesz chciał na parcele i klikniesz weź udział, magicznie pojawi się sądzia.Czy będzie to niezależne od gracza i jakiś komunikat kiedy
A to nie będzie tak, że jak co tydzień jest ten festiwal, to wtedy możesz zgłosić się do udziału? Tak wnioskuję po tych wszystkich opisach i informacjach.
EDIT: Meh, dobra, jednak guru napisali, że ten "local grocery shop" będzie takim stoiskiem targowym :/ JAK ONI MOGLI NAZWAĆ TO LOCAL GROCERY SHOPEM!? Przecież w angielskim tak się nie mówi na stoiska z owocami czy warzywami na targach.
EDIT2: Kilka nowych ciekawostek prosto z Twittera:
- kosz piknikowy na zwiastunie jest funkcjonalny, można spakować tam żarcie i rozstawić na stole w dowolnym miejscu;
- powraca wekowanie, ale nie jako osobna umiejętność, a część umiejętności gotowania;
- gotowanie zyska nową opcję gotowania grupowego, dzieci wtedy będą mogły pomagać przyrządzać posiłek;
- nowa umiejętność tego tkania czy co to było na zwiastunie;
- zwierzęta będziemy kupować po postawieniu odpowiedniej zagrody (np. krowy i lamy po kliknięciu na obórkę, a kurczaki w kurniku);
- króliki i ptak będą dzikimi zwierzętami, ale po zaprzyjaźnieniu się z nimi zyskamy możliwość zakupienia odpowiedniego schronienia dla nich co spowoduje, że będą odwiedzać naszą działkę częściej;
- nowe zwierzęta będą umierały;
- lisy z tego dodatku nie będą takie same jak te z Psów i Kotów. Będą bardziej dzikie i będą polowały na kurczaki i króliki;
- króliki nie będą same z siebie zakładać tych ubrań widzianych na zwiastunie;
- te Lot Challenges chyba będą polegać na tym, że co jakiś czas odpali się specjalny scenariusz na parceli, który można będzie wypełnić. Np. każda parcela na początku będzie miała "nalot lisów" i trzeba będzie sobie z nimi poradzić;
- coś dla Indry: pozyskiwanie wełny z lam będzie powiązane z szydełkowaniem z akcesoriów, używając tej wełny można będzie obniżyć koszty produkcji;
- będzie można rozmnażać tylko kurczaki;
- nie będzie nowej kariery, ale simowie będą mogli wyżyć z upraw i hodowli zwierząt;
- nowy system Village Errands pozwoli simom na dodatkowe zajęcia i zarobek;
- nowy rodzaj śmierci i nowe miejsce na bara-bara;