Lunon pisze:Czy ktos wie o co chodzi z tą kamienicą na wodzie z kominami?
To jakiś prom?
Po co to?
Uuuu, Lunon, to Ty widzę nie w temacie ;p To jest prom, jeszcze nie znana jest jego funkcja, ale nawet na jdnym z filmów był pokazany, jak sobie płynie po rzeczce przez miasto
Wzorowany jest na tego typu statkach historycznych USA:
http://www.ship-dreams.de/galerie/var/a ... 1372590775
Marathai pisze:Jak nie będzie samochodów, to smutno.
Bo jeśli nie samochody, to będziemy korzystać z tego tramwaju, co bywa na screenach i filmikach? I z samych taksówek? Gdy sobie przypomnę ,jak wyglądało korzystanie z metra w TS3 - okropne (jedzie sim taksówką do metra, żeby wysiąść kawałeczek dalej, żeby wziąć taksówkę i dojechać na miejsce T.T). Nie chcę z tego powtórki.
Marathai, ale przecież samochody były pokazane już na tak wielu zdjęciach i filmach, że o to chyba nie ma co się martwić
Jedyne zmartwienie jest takie, w jaki sposób rozwiążą wsiadanie do nich... Osobiście uważam, że samochody nadal będą teleportować się z parkingu na jezdnię, ale będzie animacja wsiadania. To byłby w miarę korzystny kompromis między EA, a graczami. Bo rozwiązanie tego tak jak to było w TS2, że mieliśmy pełną animację samochodu byłoby dość ograniczające, bo znowu zmuszeni byśmy byli stawiać samochód w konkretnym miejscu przy jezdni. Natomiast innym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie całkiem nowego narzędzia budowy parkingów, gdzie po prostu można by było wybudować sobie parking gdzie się chce z wyznaczeniem miejsca wjazdu i wyjazdu samochodu. Ale tu trzeba przyznać, że na pewno byłoby to i czasochłonne i trudne do zrobienia, dlatego nie ma co liczyć na coś takiego...
Ja bardzo liczę na dużo większą ilość różnych zadań do zrobienia związanych z karierami, umiejętnościami, aspiracjami itd. To jest jeden z najfajniejszych elementów trójki, który nadawał więcej sensu rozgrywce, niż ciągłe zaspokajanie potrzeb
Fajnie by było, gdyby można było dostać różne zadania na mieście od przypadkowych mieszkańców. Np. "zgubiłam moją książkę w muzeum, pomóż mi ją znaleźć" ;p albo jakieś bardziej ambitne i wielowątkowe tak jak przy karierze detektywa w TS3.
A dla tych, którzy nie znają angielskiego kilka nowinek z twittera, które przesłał Guuki:
-SimGuruGrant stwierdził, że będzie cała masa karier w podstawie;
- zapytany o wyzwania związane z umiejętnościami stwierdził, że aspiracje są z nimi mocno powiązane (z umiejętnościami);
- nie wszystkie cechy są dostępne w tworzeniu sima. Wiele z nich jest do odblokowania w czasie gry;
- muzyka z TS4 będzie mogła być odtwarzana w dowolnym momencie z opcji, tak jak to było w TS2 i TS4 (playlista w opcjach dźwiękowych);
- zapytany o to, czy wspomnienia będą miały wpływ na sima przez jakiś czas czy całe życie, Grant powiedział tylko, że osobiście jeszcze nie zdążył przetestować systemu wspomnień ponieważ TS4 to jest ogromna gra (a on sam odpowiada za cechy charakteru, emocje, tutorial i UI);
- w grze nie pojawią się "ulubione" tak jak w TS3 (ulubione jedzenie, muzyka, kolor), Grant stwierdził, że w TS3 nie miały prawie wpływu na rozgrywkę;
- cechy mają bardziej oddziaływać na sima. Teraz sim z cechą np. "uwielbia naturę" nie będzie dostawał tylko nastrójnika, że przebywa na zewnątrz, albo że chce wyjść z domu. Teraz różne akcje związane z naturą będą mu wychodziły lepiej, jak np. ogrodnictwo, a zbyt częste przebywanie w czterech ścianach sprawi, że poczuje się źle;
- dzieci i nastolatkowie nie potrzebują plecaka do chodzenia do szkoły (nie wiem jak to rozumieć, ale chyba nie będzie po prostu plecaków, które założą automatycznie).
- ubiór sima nie ma wpływu na jego atrakcyjność (nie mylcie tego z zależnością co do emocji, bo kiedyś zapowiadano, że ubiór będzie miał wpływ na stan emocjonalny);
- potwierdzenie tego, że kanapy, krzesła itp nie będą umożliwiały siadania na nich w inny sposób niż dotychczas było to w Simsach (czyli np. na poręczach);
- możliwe będzie granie różnymi rodzinami w jednym mieście, tak jak to było dotychczas;
- w CAS jest opcja wygenerowania przez komputer imienia dla naszego Sima;
- pytania o zawartość Galerii nie zrozumiałem niestety;
- na simów w mieście będzie nałożony jakiś filtr ubiorów... nie wiem dokładnie o co chodzi, ale prawdopodobnie o to, żeby nowi simowie pojawiający się w mieście ubierali się w miarę normalnie, a nie pół miasta w ubiorze pirata i czapce w kształcie kotka, tak jak w TS3
No i na koniec zdanie, które SimGuruGrant napisał a propos braku "ulubionych", coś szczerego i w sumie trafnego: "Każda gra jest nowością. Jedne rzeczy usuwamy inne dodajemy. Staramy się zrobić jak najlepszą grę".