Fixy naprawiające obiekty ze Store
: 18 cze 2014, 2:52
KT's Store Fixes
Niektóre osoby uskarżają się, że ich obiekty specjalne ze Store, takie jak piec do pizzy, sauna, kurnik czy studnia życzeń nie działają poprawnie. Nie ma z nimi żadnych interakcji lub nie pojawiają się nastrójniki z nimi związane.
Fixy autorstwa kissing_toast z More Awesome Than You! naprawiają wszystkie te problemy.
Wpierw pobieramy KT_StoreFix_Fixes.
Po rozpakowaniu, znajdziemy tam dwa foldery Vanilla i Decrapped.
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify (więcej o tym procesie możesz znaleźć tutaj), interesuje Cię folder Decrapped i tylko on.
Jeśli zaś Twoje obiekty specjalne są nietknięte i są po prostu kopią tych ze Store, interesuje Cię folder Vanilla.
Po otwarciu odpowiedniego folderu, znajdziesz kilkanaście plików .package. Możesz wybrać tylko te, które dotyczą Twoich obiektów ze Store lub po prostu jeden zbiorczy - KT_StoreFix_Fixes_All.package.
Następnie wklejamy wybrane pliki lub ów ten zbiorczy do:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify, pobierz dodatkowo KT_StoreFix_DecrapFixes.
Następnie wypakowany plik umieść w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Następnie pobieramy KT_XMLs.
Wypakowany plik umieszczamy w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Jako kolejny pobieramy plik CCMerged. Naprawia on nastrójniki i skille związane z obiektami specjalnymi ze Store.
Wypakowany wklejamy w Documenty\Electronic Arts\The Sims 3\DCBackup. Jeśli system poinformuje nas, że jest już tam plik o tej samej nazwie, podmieniamy go na ten.
Źródło: More Awesome Than You!Ostatnia aktualizacja: 2 XI 2013
Niektóre osoby uskarżają się, że ich obiekty specjalne ze Store, takie jak piec do pizzy, sauna, kurnik czy studnia życzeń nie działają poprawnie. Nie ma z nimi żadnych interakcji lub nie pojawiają się nastrójniki z nimi związane.
Fixy autorstwa kissing_toast z More Awesome Than You! naprawiają wszystkie te problemy.
Wpierw pobieramy KT_StoreFix_Fixes.
Po rozpakowaniu, znajdziemy tam dwa foldery Vanilla i Decrapped.
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify (więcej o tym procesie możesz znaleźć tutaj), interesuje Cię folder Decrapped i tylko on.
Jeśli zaś Twoje obiekty specjalne są nietknięte i są po prostu kopią tych ze Store, interesuje Cię folder Vanilla.
Po otwarciu odpowiedniego folderu, znajdziesz kilkanaście plików .package. Możesz wybrać tylko te, które dotyczą Twoich obiektów ze Store lub po prostu jeden zbiorczy - KT_StoreFix_Fixes_All.package.
Następnie wklejamy wybrane pliki lub ów ten zbiorczy do:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify, pobierz dodatkowo KT_StoreFix_DecrapFixes.
Następnie wypakowany plik umieść w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Następnie pobieramy KT_XMLs.
Wypakowany plik umieszczamy w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package
Jako kolejny pobieramy plik CCMerged. Naprawia on nastrójniki i skille związane z obiektami specjalnymi ze Store.
Wypakowany wklejamy w Documenty\Electronic Arts\The Sims 3\DCBackup. Jeśli system poinformuje nas, że jest już tam plik o tej samej nazwie, podmieniamy go na ten.
Źródło: More Awesome Than You!Ostatnia aktualizacja: 2 XI 2013