Strona 1 z 1

Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 18 cze 2014, 2:52
autor: Kapitan Indra
KT's Store Fixes

Niektóre osoby uskarżają się, że ich obiekty specjalne ze Store, takie jak piec do pizzy, sauna, kurnik czy studnia życzeń nie działają poprawnie. Nie ma z nimi żadnych interakcji lub nie pojawiają się nastrójniki z nimi związane.
Fixy autorstwa kissing_toast z More Awesome Than You! naprawiają wszystkie te problemy.

Wpierw pobieramy KT_StoreFix_Fixes.
Po rozpakowaniu, znajdziemy tam dwa foldery Vanilla i Decrapped.
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify (więcej o tym procesie możesz znaleźć tutaj), interesuje Cię folder Decrapped i tylko on.
Jeśli zaś Twoje obiekty specjalne są nietknięte i są po prostu kopią tych ze Store, interesuje Cię folder Vanilla.
Po otwarciu odpowiedniego folderu, znajdziesz kilkanaście plików .package. Możesz wybrać tylko te, które dotyczą Twoich obiektów ze Store lub po prostu jeden zbiorczy - KT_StoreFix_Fixes_All.package.
Następnie wklejamy wybrane pliki lub ów ten zbiorczy do:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify, pobierz dodatkowo KT_StoreFix_DecrapFixes.
Następnie wypakowany plik umieść w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Następnie pobieramy KT_XMLs.
Wypakowany plik umieszczamy w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Jako kolejny pobieramy plik CCMerged. Naprawia on nastrójniki i skille związane z obiektami specjalnymi ze Store.
Wypakowany wklejamy w Documenty\Electronic Arts\The Sims 3\DCBackup. Jeśli system poinformuje nas, że jest już tam plik o tej samej nazwie, podmieniamy go na ten.

Źródło: More Awesome Than You!Ostatnia aktualizacja: 2 XI 2013

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 26 cze 2014, 14:38
autor: Guuki
Wie ktoś czy są, i gdzie ewentualnie znajdę, fixy do maszyny do popcornu, maszyny do waty cukrowej, karuzeli, stoiska piekarskiego (zainstalowanych po procesie decrapify) oraz do grilla „Teppanyaki” (zainstalowanego bezpośrednio ze Store)?

Niestety nie jestem zbytnio w temacie, a w podanych przez Indrę pobranych katalogach nie mogę znaleźć odpowiednich plików.

Będę wdzięczny za ochotniczą pomoc :) .

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 26 cze 2014, 15:09
autor: Bang Bang
Guuki pisze:Wie ktoś czy są, i gdzie ewentualnie znajdę, fixy do maszyny do popcornu, maszyny do waty cukrowej, karuzeli, stoiska piekarskiego (zainstalowanych po procesie decrapify) oraz do grilla „Teppanyaki” (zainstalowanego bezpośrednio ze Store)?

Niestety nie jestem zbytnio w temacie, a w podanych przez Indrę pobranych katalogach nie mogę znaleźć odpowiednich plików.
Będę wdzięczny za ochotniczą pomoc :) .
Odpowiedź na Twoje pytanie była podana w postach pod tym tematem, zanim poradniki nie zostały "przeniesione".
Zajrzyj tutaj, bo nie chce mi się tego jeszcze raz tutaj pisać ani kopiować, bo już zrobiłem porządniejszy poradnik :P

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 26 cze 2014, 16:16
autor: Kapitan Indra
Tutaj są fixy do maszyny popcornowej i waty cukrowej :)

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 27 cze 2014, 11:30
autor: Guuki
Dziękuję Wam za pomoc - wszystko teraz działa jak należy :) .

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 08 lip 2014, 14:06
autor: Jackob
Najnowsza paczka fix'ów » Pobierz

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 27 lip 2014, 18:57
autor: Plamula
Wiele osób pomimo fixów ma problem z ogórkami z ostatniego zestawu. Jest to spowodowane brakiem tłumaczeń w plikach STBL. Udało mi się znaleźć w internecie plik który naprawia ogórki ale polskie tłumaczenie "Rosnąca ogórek" zwaliło mnie z nóg i pozmieniałem na poprawne.

Po pobraniu TEGO i wrzuceniu do The Sims 3/Mods/Overrides nie dość że ogórki będą działać to jeszcze będą poprawnie odmienione. XD

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 27 lip 2014, 20:50
autor: Jackob
Plamula, Ty nasz specu od grzebania w plikach. <3

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 07 sie 2014, 14:35
autor: Aaqwil
Tu jest opisane.

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 09 sie 2014, 12:28
autor: schwimmen
Plamula dzieki wielkie za naprawienie ogorkow, nie wiem co mbym bez ciebie zrobil, a tyle sie z nimi meczylem :)

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 21 cze 2015, 16:19
autor: Eq
Orientuje się ktoś, gdzie znajdę Fixy do samochodu oraz warsztatu do dżemów etc? I przy okazji, wytłumaczy mi jak to zainstalować, bo zawsze się gubię co gdzie trzeba. soft9

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 21 cze 2015, 16:58
autor: Jackob
Szybciej będzie wysłać Ci moje fixy do tych rzeczy, niż ich szukać na More Awesome Than You!
Fixy - samochód, stary młyn i cyrk
Kapitan Indra pisze: - Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

: 20 wrz 2016, 1:12
autor: Shattered
Mam problem, wrzucam ten fix po czym gra mi świruje. Albo nie chce się wczytać albo wiecznie się wczytuje po edycji miasta